maanantai 27. helmikuuta 2012

It ain't too hard for me to jam.

Hey hey hey! Ive got some more great news about music!


My dad was derpin' around Facebook and look what he found from MOAV (electronics)...

¨

Äiti tutki netistä, että tätä ei löydy enää juuri mistään. Correct me (and my mom) if I'm/we're wrong?



4 CD:tä, joista osassa on biisejä, joita ei ole julkaistu millään varsinaisella albumilla JA... 1 DVD: Dangerous Tour - Live in Bucharest! DVD, josta mä oon haaveillut. Tässä tapahtu todellinen 2:n kärpäsen lyönti yhdellä iskulla.


Mukana tuli myös tällainen booklet, joka on täynnä kuvia Michaelista, biisilistat ja muuta kivaisaa.










En tiedä teistä (lue: muista MJ-faneista), mut mun mielestä MJ oli suorastaan KUUMA Badin aikoihin. The Jacksons, ja Off The Wall - Thriller-aikoina MJ oli ihana cutiepie etc. mut tossa se on niin mmm. ♥




And all this cost only 10 EUROS!


Tässä vielä meidän täydellisen epätäydellinen kokoelma.



HIStory ja Blood on the Dancefloor on jossain hukanteillä ja Michaelia ei ole tullut vielä(kään) ostettua. Hyi mua. (BTW testailin vähän tollasta copyright-palluratsydeemiä!)

Man I love the Jackson family. That's all I can say.

PS. AINIINMEINASINUNOHTAA! Paras veljeni meni ja osti pari oikein mukavaa levyä tässä eräänä päivänä:

Avenged Sevenfold - City of Evil ja Fintelligens - Renesanssi.
FINALLY.

Loppuun vielä musta vähän ennennäkemätöntä silmälasiposekuvatusta:


Mä sain lasit siis jo vuonna 2009, eli ei oo siis tosiaan mikään brand new juttu. Käytän laseja lähinnä koulussa tunneilla, että ei mulla niin huono näkö oo, ihan vielä ainakaa. En kyllä tiä mitä ajattelin, kun valkkasin punaoranssit lasit... Kyllähän noi saa sopiin vaikka minkä värin kanssa, mut ääh. Voi kun noista sais violettipinkit.


Ai niin, ihanaa ja rentouttavaa hiihtolomaa! ♥ Vähän viiveellä, mutta haittaakse?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti